FAQ
Heb je vragen over onze producten of service? Hier vindt je de antwoorden op de meest gestelde vragen!
Verzending & levering
Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
De standaard verwerkingstijd is 1-2 werkdagen en de levertijd is 2-4 werkdagen. De totale levertijd bedraagt 3-6 werkdagen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met een track en trace code. De track en trace code kan je gebruiken om de bestelling te volgen via de track your order pagina op de website.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
We bieden gratis verzending op alle bestellingen. Je hoeft je niet druk te maken over bijkomende verzendkosten. Ook niet voor hele grote bestellingen.
Waarom is mijn bestelling apart verzonden?
Bij grote bestellingen kan het voorkomen dat we de bestelling opdelen in twee of meerdere zendingen. Dit doen we om kosten te besparen. Geen zorgen! De levertijd kan per zending iets variëren.
Retouren en terugbetalingen
Hoe lang kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij Loft31 kan je je bestelling 30 dagen na ontvangst retourneren.
Hoe kan ik een retour aanmelden?
Je kan je retour aanmelden door een e-mail te sturen naar info@loft31.nl, of door het contactformulier in te vullen.
Worden er kosten inn rekening gebracht voor retourneren?
Ja en nee, als je je bestelling wilt retourneren omdat je van keuze bent veranderd, dan worden de retourkosten niet vergoed door Loft31. De retourkosten zijn gemiddeld €8,95 per pakket, afhankelijk van de vervoerder en het formaat van de zending.
Mocht je het artikel willen retourneren omdat er problemen zijn met je bestelling zoals beschadiging of defect? Dan betaalt Loft31 de retourkosten.
Hoe lang duurt het totdat ik een terugbetaling ontvang?
Het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van de retourzending.
Betalingen
Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?
Ja, na het plaatsen van een bestelling krijg je een e-mail met een bijgevoegde factuur. Mocht je deze niet hebben ontvangen of is er iets fout gegaan? Dan adviseren we om even contact op te nemen met de klantenservice.
Zijn er extra kosten verbonden aan een specifieke betaalmethode?
Nee, wij rekenen geen extra kosten voor een specifieke betaalmethode. Alle kosten worden duidelijk vermeld bij het afrekenen.
Overige vragen
Wat moet ik doen als ik een verkeerd adres heb opgegeven bij mijn bestelling?
Als je een verkeerd adres hebt ingevuld of je adres bevat fouten dan adviseren we je om direct contact op te nemen met de klantenservice. Als je ons het juiste adres doorgeeft dan kunnen wij deze handmatig aanpassen in ons systeem voordat we de bestelling verzenden.
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen dan is er iets fout gegaan in ons systeem. Als je deze graag wilt ontvangen dan adviseren we om even contact op te nemen met de klantenservice. Onze medewerkers kunnen de bevestigingsmail handmatig opnieuw verzenden.
Bieden jullie garantie?
Ja, wij bieden standaard 1 jaar garantie op alle bestellingen!
Hoe activeer ik een kortingscode?
Als je een kortingscode hebt ontvangen dan kan je die toepassen door de code in te vullen bij de checkout.
Hoe blijf ik op de hoogte van kortingen en acties?
Door je te abonneren op onze nieuwsbrief ontvang je updates over actuele acties en kortingen!